Obchodní řetězec Kaufland se na německém trhu rozhodl uvolnit svou komunikaci televizním spotem „Ovoce lásky“.
Hlavní hrdinkou osmdesátivteřinového klipu Fruits of Love in-house kreativní agentury Kauflandu natočeném ve stylu „food porn“ je svlékající se hruška. Jejímu striptýzu za zvuku songu Fever přihlížejí další kousky ovoce a zeleniny, dostávají se do varu. Rajče se začíná potit, kukuřice střílí popcorn, paprika prožívá srdeční záchvat.
Celý spot graduje ve skupinové šťavnaté explozi a končí jediným slovním sdělením, že řetězec má v sortimentu více než 400 druhů ovoce a zeleniny.
„Jídlo je téma, které hraje se všemi našimi smysly. Chtěli jsme tuto smyslnost esteticky a humorně zinscenovat,“ řekl k tématu kampaně Holger Oehrlich, výkonný ředitel interní agentury Kauflandu.
Spojit sex se zeleninou a ovocem v minulosti zlákalo již několik tvůrců, naposledy loni značku Bonduelle. Daleko odvážnějším příkladem je však dánská osvětová kampaň, která běžela v letech 2013 a 2014 a na níž jsou zachyceny postavy ze zeleniny při milostném aktu. Expresivní vizuály doplňoval slogan „6 om dagen“, který lze chápat jako „sex každý den“.
Adaptovat televizní spot se striptýzovou hrdinkou hruškou pro český trh řetězec Kaufland podle slov zástupců společnosti neplánuje. Současná komunikace se tak v Česku i nadále bude opírat o nový věrnostní program Kaufland Card, který společnost spustila v první polovině února, a o „osobní“ kampaň od agentury Effectivity.