Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O trenýrky Styx se postará agentura ASPEN.PR

Media relations, produktovou komunikaci a budování značky Styx známé především originálními trenýrkami bude mít nově na starost agentura ASPEN.PR.

Většině dnešních třicátníků a čtyřicátníků se při vyslovení značky Styx vybaví bezpochyby nezaměnitelné trenky. Trenky, které od druhé poloviny devadesátých let udávaly trendy a bez kterých se neobešlo mnoho známých českých osobností ze světa sportu, kultury i showbusinessu.

V loňském roce značku koupila společnost provozující velký specializovaný internetový obchod Trenýrkárna.cz, která se rozhodla navázat na tradici zakladatelů a portfolio značky dále rozšiřovat.

Reklama
ČEZ

„Rozlišovacími prvky produktů značky Styx byl vždy originální design a kvalitní materiály. Od samotné látky a potisku přes gumu až po pečlivý výběr nití. A za tím vším stojí zlaté ručičky českých švadlen. Vše toto jsme se rozhodli po převzetí značky zachovat a chceme tento směr dále rozšiřovat. Do dalšího rozvoje také chceme promítnout naše bohaté zkušenosti z retailu. České zákazníky máme dobře zmapované a chceme jim nabízet stále více produktů pro uspokojení jejich potřeb a zajištění pohodlí,“ říká Adam Rožánek, spolumajitel e-shopu a sítě obchodů Trenýrkarna.cz.

V portfoliu Styx najdete dnes již nejenom pánské trenky, jak tomu bylo v počátku, ale také pánské boxerky, které jsou stále žádanější, dále pak slipy, šortky, kraťasy, plavky a ponožky. A nechybí ani trenky dámské a dětské, jejichž popularita roste. Velmi žádané jsou také párové trenky: dámské + pánské ze stejného materiálu a se stejným vzorem. Značka je také známá svým ikonickým balením včetně plechovek.

„Jsme rádi, že můžeme pokračovat v budování této značky, jejíž komunikace nás ovlivňovala v minulé dekádě. Na spolupráci se velmi těšíme,“ říká Michal Hoblík, Managing Director ASPEN.PR.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)