Media relations, produktovou komunikaci a budování značky Styx známé především originálními trenýrkami bude mít nově na starost agentura ASPEN.PR.
Většině dnešních třicátníků a čtyřicátníků se při vyslovení značky Styx vybaví bezpochyby nezaměnitelné trenky. Trenky, které od druhé poloviny devadesátých let udávaly trendy a bez kterých se neobešlo mnoho známých českých osobností ze světa sportu, kultury i showbusinessu.
V loňském roce značku koupila společnost provozující velký specializovaný internetový obchod Trenýrkárna.cz, která se rozhodla navázat na tradici zakladatelů a portfolio značky dále rozšiřovat.
„Rozlišovacími prvky produktů značky Styx byl vždy originální design a kvalitní materiály. Od samotné látky a potisku přes gumu až po pečlivý výběr nití. A za tím vším stojí zlaté ručičky českých švadlen. Vše toto jsme se rozhodli po převzetí značky zachovat a chceme tento směr dále rozšiřovat. Do dalšího rozvoje také chceme promítnout naše bohaté zkušenosti z retailu. České zákazníky máme dobře zmapované a chceme jim nabízet stále více produktů pro uspokojení jejich potřeb a zajištění pohodlí,“ říká Adam Rožánek, spolumajitel e-shopu a sítě obchodů Trenýrkarna.cz.
V portfoliu Styx najdete dnes již nejenom pánské trenky, jak tomu bylo v počátku, ale také pánské boxerky, které jsou stále žádanější, dále pak slipy, šortky, kraťasy, plavky a ponožky. A nechybí ani trenky dámské a dětské, jejichž popularita roste. Velmi žádané jsou také párové trenky: dámské + pánské ze stejného materiálu a se stejným vzorem. Značka je také známá svým ikonickým balením včetně plechovek.
„Jsme rádi, že můžeme pokračovat v budování této značky, jejíž komunikace nás ovlivňovala v minulé dekádě. Na spolupráci se velmi těšíme,“ říká Michal Hoblík, Managing Director ASPEN.PR.