O trenýrky Styx se postará agentura ASPEN.PR

Media relations, produktovou komunikaci a budování značky Styx známé především originálními trenýrkami bude mít nově na starost agentura ASPEN.PR.

Většině dnešních třicátníků a čtyřicátníků se při vyslovení značky Styx vybaví bezpochyby nezaměnitelné trenky. Trenky, které od druhé poloviny devadesátých let udávaly trendy a bez kterých se neobešlo mnoho známých českých osobností ze světa sportu, kultury i showbusinessu.

V loňském roce značku koupila společnost provozující velký specializovaný internetový obchod Trenýrkárna.cz, která se rozhodla navázat na tradici zakladatelů a portfolio značky dále rozšiřovat.

„Rozlišovacími prvky produktů značky Styx byl vždy originální design a kvalitní materiály. Od samotné látky a potisku přes gumu až po pečlivý výběr nití. A za tím vším stojí zlaté ručičky českých švadlen. Vše toto jsme se rozhodli po převzetí značky zachovat a chceme tento směr dále rozšiřovat. Do dalšího rozvoje také chceme promítnout naše bohaté zkušenosti z retailu. České zákazníky máme dobře zmapované a chceme jim nabízet stále více produktů pro uspokojení jejich potřeb a zajištění pohodlí,“ říká Adam Rožánek, spolumajitel e-shopu a sítě obchodů Trenýrkarna.cz.

V portfoliu Styx najdete dnes již nejenom pánské trenky, jak tomu bylo v počátku, ale také pánské boxerky, které jsou stále žádanější, dále pak slipy, šortky, kraťasy, plavky a ponožky. A nechybí ani trenky dámské a dětské, jejichž popularita roste. Velmi žádané jsou také párové trenky: dámské + pánské ze stejného materiálu a se stejným vzorem. Značka je také známá svým ikonickým balením včetně plechovek.

„Jsme rádi, že můžeme pokračovat v budování této značky, jejíž komunikace nás ovlivňovala v minulé dekádě. Na spolupráci se velmi těšíme,“ říká Michal Hoblík, Managing Director ASPEN.PR.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia