Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Národní divadlo má nový web

Do nového roku vstoupilo Národní divadlo ve velkém. Spolu se znovuotevřením zrekonstruované budovy Státní opery spustilo i nový web.

Za redesignem webových stránek stojí agentura SYMBIO, která zvítězila ve veřejném výběrovém řízení na dodavatele. Cílem redesignu je posilovat prodej vstupenek, vstupenkových balíčků a dalších produktů na webu Národního divadla.

Jedním z hlavních požadavků bylo, aby nový web fungoval skvěle na mobilních telefonech a dalších běžných zařízeních. A aby si domácí i zahraniční návštěvníci mohli snadno a přehledně koupit vstupenku a pohodlně najít veškeré potřebné informace. „Máme radost z toho, že web je jak uživatelsky přívětivý, tak vizuálně atraktivní a technicky funkční. Věříme, že s ním budou spokojeni i naši diváci,” uvedl ředitel Národního divadla Jan Burian.

Reklama
MMcite

SYMBIO se při tvorbě webu intenzivně zaměřilo na grafické zpracování i technologie. Kreativní myšlenka vychází z pojetí webové stránky jako online plakátovací plochy. Web tak působí dojmem zdi s nepravidelně nalepenými plakáty. Podle designérů webu reflektuje jeho výsledné
vizuální pojetí zkušenost vídat plakáty Národního Divadla na plakátovacích plochách, ve vitrínách a v časopisech. Roli hraje i výrazná typografie, která vystupuje ven z fotografií a videí. „Chtěli jsme,
aby se web mohl zařadit na přední příčky webových stránek kulturních institucí jak v Česku, tak ve světě,”
dodává Stanislava Šremrová, account manažerka SYMBIA.

Při vývoji webu bylo důležité najít řešení, které jeho editorům zpříjemní správu obsahu a umožní ve vývoji použít nejnovější technologie, čímž připraví web na další postupný rozvoj. „Použitím tzv. headless CMS, ruku v ruce s využitím univerzální webové aplikace, se podařilo zvládnout obojí.
Web je postaven komponentově a dává editorům velkou volnost při sestavování stránek. Backend komunikuje přes GraphQL rozhraní a je připraven na vytvoření dalších digitálních touchpointů,”
vysvětluje Martin Cajthaml, head of development SYMBIA.

SYMBIO, které je také autorem předchozí verze webových stránek Národního divadla, bude web spravovat a rozvíjet do prosince 2023.

Link na web: https://www.narodni-divadlo.cz/cs

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)