Obchodní řetězec Kaufland uvedl na trh novou věrnostní kartou Kaufland Card. Ta nabízí slevové akce, soutěže, výhody ušité na míru a další služby. Zákazníci ji mohou získat buď v podobě mobilní aplikace, nebo ve formě plastové karty.
„Jsme druhou zemí, ve které se Kaufland Card bude zavádět. Jedná se o personalizovaný věrnostní program pro zákazníky. Očekáváme, že během letošního roku se do něj zapojí až 1,5 milionu lidí,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.
Za pravidelné využívání Kaufland Card mohou zákazníci získat odměnu v podobě věrnostních programů nebo možnosti soutěžit o různé ceny. V únoru mají šanci vyhrát nový automobil Škoda Karoq. „Spektrum benefitů, které Kaufland Card nabídne, budeme neustále rozšiřovat. Chceme spolupracovat i s dalšími partnery, aby si naši zákazníci mohli užít výhody této karty nejen v Kauflandu,“ upřesnila mluvčí Renata Maierl.
Kaufland Card mohou zákazníci získat dvěma způsoby: v elektronické podobě stažením Kaufland aplikace v Apple Store nebo na Google Play či ve fyzické formě vyzvednutím v oddělení informací v kterékoli z prodejen. Registrovat se a kartu aktivovat poté mohou přímo v prodejně nebo z domova pomocí webového registračního formuláře.
„Naším zájmem je, aby držitelé věrnostních karet Kaufland Card měli informace o veškerých výhodách a aktuálních nabídkách, kdekoli a kdykoli. Najdou je v aplikaci, na webových stránkách, v letáku nebo na cenových etiketách v prodejnách,“ doplňuje Renata Maierl.
Plastovou kartu lze propojit s tou digitální. Na jeden digitální účet v aplikaci může mít zákazník přihlášených až pět fyzických karet.