Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kreativní tým agentury Story TLRS posílí Jan Lesák

Do digitální agentury Story TLRS nastupuje Jan Lesák, jenž odchází z pozice Art Directora v Havasu. V agentuře se zapojí do nově vznikajícího týmu na pozici Creative Head.

Agentura Story TLRS se v letošním roce zaměří na vylepšení kreativy ve všech svých odděleních. Proto hledala seniorní posilu, která jim v tom pomůže. Jan Lesák přichází z agentury Havas, kde dlouhodobě zastával pozici Art Directora. Do Story TLRS nastupuje jako Creative Head a bude se věnovat klientům, jako jsou ŠKODA Auto, Henkel, MALL Pay, Yo sirup a další.

„Honzovým úkolem bude exekutivní práce pro naše stávající klienty, ale taky spolu nově nastavíme kreativní procesy. Brzy nás čeká i budování kreativního týmu, ať už z našich současných lidí, nebo nově příchozích. Díky tomu budeme moci klientům nabídnout ještě lepší služby. Jde o logický krok, protože chceme neustále rozšiřovat náš záběr, abychom byli schopni vyprávět příběhy značek a projektů skutečně od A do Z – od strategie a kreativy po exekutivu a servis,“ popisuje kreativní ředitel Kuba Novák.

Reklama
ČEZ

Jan Lesák má doktorát z vizuální komunikace. V Havasu zodpovídal za ATL i BTL projekty pro klienty, jako jsou AXA, T-mobile nebo Národní muzeum. Za svou práci získal několik cen – ADC Creative Award, Effie Award, Epica Award, Golden Award of Montreux a Zlatou pecku.

Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)