Tic Tac a Coca-Cola se spojili pro limitovanou edici dražé

Skupina Ferrero uvádí na český trh novinku Tic Tac Coca-Cola.

Tic Tac tím poprvé uvádí značku Coca-Cola na trh s balenými cukrovinkami, v podobě prvního společného dražé. Speciální edice bude v prodeji během několika nadcházejících měsíců, a to ve více než 70 zemích.

Limitovaná edice se představí s pomocí 360° mezinárodního integrovaného komunikačního plánu, včetně televizní kampaně a komplexních komunikačních aktivit online a na sociálních sítích. V České republice bude Tic Tac Coca-Cola (18 g, 49 g, 98 g) v prodeji od začátku února.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345