Ipsos vyhrál žebříček inovativnosti

Ipsos vyhrál žebříček top 50 nejinovativnějších výzkumných společností, který každoročně zveřejňuje společnost GreenBook ve svém GRIT (Greenbook Research Industry Trends) reportu.

Jakub Malý, CEO Ipsos Česká republika, k tomu dodává: „V Ipsosu si uvědomujeme, jak jsou inovace důležité pro úspěch v dnešním rychle se měnícím světě. Věnujeme jim proto velké úsilí ve všech oblastech naší činnosti – ať už se jedná o nové produkty, využívání moderních technologií či inovativní a kreativní přístup našich týmů, které se vždy snaží hledat chytrá řešení pro naše klienty. Velmi si vážíme toho, že naše nadšení pro inovace registrují odborníci z řad klientů i agentur – a ocenili Ipsos jako nejinovativnější výzkumnou společnost.“

Žebříček Top 50 nejinovativnějších společností je sestavován na základě spontánních nominací respondentů. Počet spontánních zmínek dané výzkumné společnosti je uveden v tabulce. V roce 2019 bylo dotázáno celkem 2 880 respondentů – odborníků z řad klientů i agentur.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345