Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ipsos vyhrál žebříček inovativnosti

Ipsos vyhrál žebříček top 50 nejinovativnějších výzkumných společností, který každoročně zveřejňuje společnost GreenBook ve svém GRIT (Greenbook Research Industry Trends) reportu.

Jakub Malý, CEO Ipsos Česká republika, k tomu dodává: „V Ipsosu si uvědomujeme, jak jsou inovace důležité pro úspěch v dnešním rychle se měnícím světě. Věnujeme jim proto velké úsilí ve všech oblastech naší činnosti – ať už se jedná o nové produkty, využívání moderních technologií či inovativní a kreativní přístup našich týmů, které se vždy snaží hledat chytrá řešení pro naše klienty. Velmi si vážíme toho, že naše nadšení pro inovace registrují odborníci z řad klientů i agentur – a ocenili Ipsos jako nejinovativnější výzkumnou společnost.“

Žebříček Top 50 nejinovativnějších společností je sestavován na základě spontánních nominací respondentů. Počet spontánních zmínek dané výzkumné společnosti je uveden v tabulce. V roce 2019 bylo dotázáno celkem 2 880 respondentů – odborníků z řad klientů i agentur.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)