Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Značky plačky: Češi si na brandované oblečení zatím nepotrpí, firmy si nové zákazníky vychovávají

Pro 45% Čechů není důležité, zda je oblečení značkové. Naopak 32% populace obrandovaný oděv preferuje, častěji jsou to muži. Oblečení podle svých představ si nemůže z finančních důvodů dovolit 40% lidí. Tyto údaje vychází ze studie GfK Fashion.

Zatímco pro muže je nakupování spíše nutností a ve skříni mají spíše menší počet kusů, tak ženy mají naopak nakupování jako koníček a jejich šatník je bohatý. Třetina Čechů upřednostňuje značkové oblečení, jako důvod uvádějí, že brand je zárukou kvality výrobků. Pro 12% nakupujících značka oblečení reflektuje jejich životní styl a image. 

„Podíl odmítačů značek je nejnižší v mladších věkových skupinách – značkovému oblečení tedy postupně dorůstají zákazníci. Zájem o značkové oblečení klesá s věkem a naopak stoupá s rostoucím příjmem nakupujících, u mužů je vyšší než u žen,“ říká Martina Drtinová, vedoucí projektu v GfK.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)