Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V talkshow Ogilvy OnAir vystoupí Jakub Hodboď

Hostem dalšího talkshow Ogilvy OnAir bude 5. června Jakub Hodboď, stratég Ogilvy, který se v této době vrací zpátky do Prahy po třech letech strávených v belgické a newyorské pobočce Ogilvy. 
Jeho vystoupení bude na téma souboj mezi starým a novým světem. Jen málo co je podle něj pro dnešní dobu tak signifikantní. Ve světě komunikace na sebe naráží tradicionalisté zaměření na budování značky a přístupy nových hráčů soustředěné na okamžitý výkon. Co je lepší a který z přístupů má budoucnost, na to v rámci talkshow v Ogilvy odpoví Jakub Hodboď, nyní v pozici chief strategy officer pražské Ogilvy a zároveň Global Strategy Lead Ogilvy Social.Lab. Moderní marketéři by se podle něj mohli učit od Johna Lennona a Paula McCartneyho, nejúspěšnější hudební dvojice všech dob. Proč? Jak překonat nesoulady a využít příležitosti pro integraci komunikace na úrovni značky a výkonu? A co udělat pro to, aby reklama byla vnímána jako nástroj byznysu a nejen jako pozlátko? I o tom bude mluvit během svých prvních dní zpátky v Praze Jakub Hodboď. Akce se uskuteční v agentuře Ogilvy 5. června od 17,30 hodin. Více informací o akci na www.ogilvy.cz/onair/, více informací o Jakubovi Hodboďovi můžete nalézt v rozhovoru v MAM 18/2019.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)