Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kromě příjezdů svítí už i reklama

Railreklam od 1. listopadu výrazně rozšířil reklamní možnosti hlavního nádraží v Praze. Do spodní odbavovací haly, která v sobě kombinuje výstupní a nástupní provoz metra, průchozí pěší dopravu a cestující vlakem, nainstaloval novou sadu dvou velkoplošných LED obrazovek a soubor pěti kusů nových moderních backlightů, z toho tří oboustranných.

Obrazovky i backlighty jsou umístěné tak, aby postihly naprostou většinu průchozích přepravních proudů včetně cestujících metrem. Jsou ve formátu 4 x 2 m a dohromady poskytují 16 m2 zobrazovací plochy. Z technického hlediska se jedná o moderní indoorové LED obrazovky s vysokým rozlišením 960 x 480 pixelů s roztečí diod 4 mm.

Tyto parametry zaručují vysokou míru vykreslení detailů a nízkou minimální pozorovací vzdálenost. Vysílání na obrazovkách je stoprocentně synchronizováno. Obrazovky jsou umístěné v bezprostřední blízkosti odjezdových tabulí, kde je zaručena vysoká pozornost cestujících. Dalšími novými reklamními prvky je pět velkoplošných backlightů. Tři backlighty jsou oboustranné, formátu 8 x 1,3 m a umístěné mezi odjezdovými tabulemi, dva jsou jednostranné o formátu 8 x 1,4 m na bočních stěnách, přímo naproti výstupům z metra. Všechny backlighty splňují nejnáročnější kritéria kvalitativních možností tiskového rozlišení digitálního sublimačního tisku a vysokou míru prosvětlení.

Reklama
MMcite

Láká CCC, Zoot i DM

Pražské hlavní nádraží je nejfrekventovanější dopravní uzel individuální dopravy v České republice. Kombinace nejdůležitějšího železničního uzlu v ČR s mezinárodní i příměstskou dopravou, stanice metra a blízkost centra města s sebou přináší průměrnou průchozí frekvenci 80 tisíc cestujících denně, 35 milionů ročně. Po úspěšné rekonstrukci odbavovacích prostor a přeměně původního čistě nádražního prostoru na spojené nákupní a společenské centrum se pražské hlavní nádraží stalo také vyhledávaným cílem nákupů. Obchody, jako je Neoluxor, CCC, DM drogerie, Sephora, Billa, Leonidas, Burger King, Manufaktura, Zoot a další, přitahují čím dál více návštěvníků.

 

Auto je jednatelem společnosti Railreklam

Nové reklamní plochy se nacházejí nad hlavami cestujících přímo vedle tabule s příjezdy a odjezdy.

Foto: Railreklam

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)