Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Svět podvodní, svět umění ve fotografiích Čechoameričanky Lucie Drlíkové

Společnost Presco Group svou nabídku dárkových kalendářů letos rozšířila i o projekt Underwater Fineart, který připravila s českou, v americkém Miami žijící fotografkou Lucií Drlíkovou

Jde o velkoformátový kalendář o rozměru 48 na 46 centimetrů, který obsahuje 12 originálních fotografií, které netradičně zachycují svět pod vodou.

Presco se pravidelně snaží oslovovat nové, zajímavé autory. A právě práce Lucie Drlíkové zaujaly celý tým. „O vzniku kalendáře nebylo pochyb, Lucie Drlíková je kreativní a originální. Má ráda snové fotografie, u kterých může člověk snít a popustit uzdu fantazii. Voda umocňuje dojem levitace v prostoru, a to přesně odráží snovou realitu – létáme, vznášíme se, nemáme kontakt se zemí. Kontrast světa plného špatných zpráv a světa klidné fantazie je tím hlavním, co dělá tento kalendář unikátním. Když se díváte na její fotografie, fascinují vás a vzbuzují radost. To chceme zprostředkovat i našim zákazníkům,“ říká Pavla Javorská, PR manažerka Presco Group.

Reklama
MMcite

Musím si stát za svým

Fotografie do kalendáře vybírala autorka osobně. „Při výběru rozhodl můj vlastní pocit z fotek. Ptám se sice svých nejbližších, ale nakonec si většinou sobecky vyberu to, co chci já. Beru to tak, že si musím stát za svým výběrem,“ říká k výběru Drlíková. Pro kalendář vybrala fotografie ze svých předchozích fotografických projektů.

Nejsložitější prý byla realizace snímků Podvodní cirkus, kde bylo potřeba synchronizovat dva muže s lanem a balerínu, a Na houpačce. Modelka i houpačka byly zatížené závažím, aby byl efekt sezení na houpačce pod vodou opravdu reálný. Autorku inspiruje a ovlivňuje při focení vše – okolí, prostředí, lidé, jednotlivé podněty. A jejím hlavním cílem skutečně je, aby lidé při pohledu na její snímky začali snít.

 

Autorka je marketingovou manažerkou Presco Group

 

Lucie Drlíková chce, aby lidé při pohledu na její snímky začali snít.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)