Město kvete střepy!

 

Vtipný, tematický a nenásilný nápad. Oživí městskou část a zároveň připoutá pozornost lépe než klasický billboard. Škoda že takových ploch nevidíme ve městě víc.

Jan Vacek, graphic designer, Wunderman

 

Využití střepů, které by asi jinak skončily v koši, na renovaci posprejované zídky – jisté CSR tu vidím. A ať už se výsledné dílo líbí, nebo ne, k zapamatování značky taky pomůže. Takže, proč ne?!

Marie Lafantová, PR konzultantka, PR.Konektor

 

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist