9. Siemens oslaví své výročí imageovou kampaní

Externí komunikaci většího rozsahu si poprvé zakusí společnost Siemens, která letos oslaví 125 let existence na českém trhu. Imageová kampaň připomínající pozici lídra v průmyslových technologiích potrvá do konce roku a objeví se v outdooru, na internetu či Facebooku. „Již dávno totiž nevyrábíme telefony či bílé zboží, jak si lidé často myslí,“ vysvětluje Kateřina Pištorová, tisková mluvčí Siemens Česká republika.

Koncept kampaně poukazuje i na dlouholetou tradici společnosti v českých regionech, kde má Siemens pobočky, výrobní závody i vývojová centra a zaměstnává zde přes 9 tisíc lidí. Připravena je i speciální microsite k výročí Siemens125let.cz.

Kreativa kampaně vznikla interně, nákup médií zajistil Mediacom.

Reklama Siemensu se objeví na bigboardech u dálnic, v bannerové kampani na internetu či soutěži na Facebooku.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia