Externí komunikaci většího rozsahu si poprvé zakusí společnost Siemens, která letos oslaví 125 let existence na českém trhu. Imageová kampaň připomínající pozici lídra v průmyslových technologiích potrvá do konce roku a objeví se v outdooru, na internetu či Facebooku. „Již dávno totiž nevyrábíme telefony či bílé zboží, jak si lidé často myslí,“ vysvětluje Kateřina Pištorová, tisková mluvčí Siemens Česká republika.
Koncept kampaně poukazuje i na dlouholetou tradici společnosti v českých regionech, kde má Siemens pobočky, výrobní závody i vývojová centra a zaměstnává zde přes 9 tisíc lidí. Připravena je i speciální microsite k výročí Siemens125let.cz.
Kreativa kampaně vznikla interně, nákup médií zajistil Mediacom.
Reklama Siemensu se objeví na bigboardech u dálnic, v bannerové kampani na internetu či soutěži na Facebooku.