Reklama
Megaboard

4. Mafra má novou akvizici, společnost Acomware

Vydavatelství Mafra Andreje Babiše rozšířilo portfolio o firmu Acomware, která se zabývá segmentem e-commerce a retailu. K oblastem jejího působení patří především pomoc při vstupu obchodníků na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti či obchodní výkonnosti e-shopů. Mafra získala v Acomware stoprocentní podíl, přičemž všichni dosavadní partneři by ve firmě měli zůstat. „Acomware nás zaujala postavením na trhu a portfoliem klientů, ale i progresivním myšlením a přístupem k zákazníkům,“ říká Michal Hanák, člen představenstva Mafry. „Uvědomujeme si, že kromě klasické displej reklamy v médiích musíme klientům nabídnout i lepší servis ve výkonnostním marketingu,“ dodal Hanák.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále