Téměř dvě třetiny (63 %) internetové populace tvrdí, že si nevšímají značek a firem, které sponzorují sportovní události. Přesto některé značky sponzorující sportovní akce uvíznou v paměti. Z nich nejčastěji přichází na mysl Škoda Auto, kterou si vybaví necelá pětina (18 %), následuje Adidas (17 %) a Nike (13 %). Tyto tři značky jsou ve sportovním sponzoringu nejznámější, za nimi následuje s větším odstupem Gambrinus, ČEZ, O2 a další. Obecně si značky sponzorující sport častěji vybaví muži (a to především Škodu, Nike a Tipsport).
Čtvrtina internetové populace si také všimla sponzorování nějakého sportovního utkání v nedávné době. Nejčastěji jím byl fotbal (Liga mistrů i domácí liga), na který si vzpomněli spíše muži. Naopak sponzoringu v hokeji (mistrovství světa a domácí extraliga) si častěji všimly ženy. Na třetí pozici se umístila Tour de France, kde si všimli sponzorů spíše opět muži.
A jaké osobnosti ze světa sportu se nám vybaví ve spojení s konkrétní značkou? Nejčastěji si vzpomeneme na Jaromíra Jágra ve spojení se Sazkou, dále Usaina Bolta v asociaci se značkou Puma či Tomáše Berdycha ve spojení s reklamou pro H&M. Dalšími v pořadí jsou biatlonisté Gabriela Soukalová a Ondřej Moravec díky kampani pro Hamé a Lionel Messi propagující značku Adidas.
Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.