Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Stáří nezačíná pro všechny stejně

Očekávaný demografický vývoj jasně ukazuje, že věkové rozložení se mění a naše populace stárne. Tento vývoj znamená změnu nejen v ekonomice, ale také změny v marketingu a jeho cílení. Ale odkdy vlastně začíná „stáří“? Právě na to jsme se zeptali v rámci našeho výzkumu.

Z grafu je zřejmé, že respondenti vnímají určité podobné věkové hranice, kdy podle nich stáří začíná. První zlom je z pohledu respondentů v 60 letech, kdy stáří začíná podle 65 % respondentů. Druhý zlom následuje v 65 letech, kdy člověka považuje za starého již 82 %. Poslední zlom je v 70 letech. Tehdy člověka považují za starého již prakticky všichni respondenti.

Pohled se pochopitelně výrazně liší podle věku samotného respondenta. Zatímco v nejmladší skupině (do 34 let) považují člověka ve věku 60 let za starého tři čtvrtiny respondentů, ve skupině 55+ je to jen polovina. Rozdíl se smazává u věku 70 let. I ve skupině 55+ považuje člověka za starého 9 z 10 respondentů.

Reklama
ČEZ

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)