Sezonní recept na firemní večírek

Zásadní roli ve vytváření jakékoliv paměťové stopy hrají emoce. Právě ty jsou klíčové pro každý event, který má být nezapomenutelný. K tomu, abychom u našich klientů a jejich zákazníků vyvolali pozitivní pocity, je důležité promyslet celý koncept akce a především důkladně plánovat. V okamžiku, kdy máme jasno o cíli a záměru plánované akce, je zcela zásadním krokem směřujícím k legendárnímu večírku volba lokality. Při jejím výběru je potřeba sledovat především velikost, originalitu a atmosféru místa.

Rafty, Clooney i divadlo

Uprostřed centra Prahy se nabízí Muzeum Grévin, které má punc jedinečnosti a luxusu. Program, který zde pro večírky plánujeme, lze propojit s expozicí voskových figurín. Hosté mají možnost vyfotit se s Marilyn Monroe nebo si připít s Georgem Clooneym. Fantazii se meze nekladou, a tak není překvapením, pokud se součástí programu stane noční projížďka na raftech v podzemních útrobách muzea. Právě takto netradiční aktivity se ale musí s prostorem vzájemně doplňovat.

V památkově chráněném areálu pražské Staré čistírny odpadních vod, která patří mezi významné objekty naší průmyslové architektury, tyto aktivity nabízí Muzeum Stará Čistírna. K objektu patří také rozlehlá louka, kam se lze dopravit lodí po Vltavě a kterou je možné využít k ohňostrojům, hudební produkci (i po 22. hodině) a k instalaci videomappingu na budovu muzea. V současnosti jsou v oblibě také tematické večírky. Pro takové zadání je potřeba hledat prostor, který v sobě nese šarm a styl podle zadaného tématu. Najít takovou kombinaci ale někdy není úplně snadné.

Posledním trendem jsou party ve stylu Jamese Bonda, Velkého Gatsbyho nebo stylizace do určitého historického období. V takových chvílích využíváme například atraktivní prostor Theatre Royal, ležícího v centru Prahy. Kromě soukromých akcí se zde uvádějí divadelní hry, filmy, koncerty, výstavy atd. Původně se jednalo o biograf, který byl ve své době nejmodernějším a největším v Praze.

Obecně by se dalo říct, že při výběru prostoru pro jakoukoliv party netradičnost prodává. Jen v Praze můžete svoji akci pořádat v nejvyšší budově v republice, v továrním objektu nebo třeba v hipsterské kavárně. Ani to ale není jasnou zárukou úspěchu. Prostor musí jít ruku v ruce s atmosférou večírku, s doprovodným programem, s cateringem, dekoracemi a řadou dalších drobností, které tvoří výsledný dojem.

Autorka je event manažerkou agentury Bison & Rose


Prostor musí jít ruku v ruce s atmosférou večírku, s doprovodným programem, s cateringem, dekoracemi a řadou dalších drobností, které dohromady mohou tvořit zázraky.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk