Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sezonní recept na firemní večírek

Zásadní roli ve vytváření jakékoliv paměťové stopy hrají emoce. Právě ty jsou klíčové pro každý event, který má být nezapomenutelný. K tomu, abychom u našich klientů a jejich zákazníků vyvolali pozitivní pocity, je důležité promyslet celý koncept akce a především důkladně plánovat. V okamžiku, kdy máme jasno o cíli a záměru plánované akce, je zcela zásadním krokem směřujícím k legendárnímu večírku volba lokality. Při jejím výběru je potřeba sledovat především velikost, originalitu a atmosféru místa.

Rafty, Clooney i divadlo

Uprostřed centra Prahy se nabízí Muzeum Grévin, které má punc jedinečnosti a luxusu. Program, který zde pro večírky plánujeme, lze propojit s expozicí voskových figurín. Hosté mají možnost vyfotit se s Marilyn Monroe nebo si připít s Georgem Clooneym. Fantazii se meze nekladou, a tak není překvapením, pokud se součástí programu stane noční projížďka na raftech v podzemních útrobách muzea. Právě takto netradiční aktivity se ale musí s prostorem vzájemně doplňovat.

V památkově chráněném areálu pražské Staré čistírny odpadních vod, která patří mezi významné objekty naší průmyslové architektury, tyto aktivity nabízí Muzeum Stará Čistírna. K objektu patří také rozlehlá louka, kam se lze dopravit lodí po Vltavě a kterou je možné využít k ohňostrojům, hudební produkci (i po 22. hodině) a k instalaci videomappingu na budovu muzea. V současnosti jsou v oblibě také tematické večírky. Pro takové zadání je potřeba hledat prostor, který v sobě nese šarm a styl podle zadaného tématu. Najít takovou kombinaci ale někdy není úplně snadné.

Reklama
ČEZ

Posledním trendem jsou party ve stylu Jamese Bonda, Velkého Gatsbyho nebo stylizace do určitého historického období. V takových chvílích využíváme například atraktivní prostor Theatre Royal, ležícího v centru Prahy. Kromě soukromých akcí se zde uvádějí divadelní hry, filmy, koncerty, výstavy atd. Původně se jednalo o biograf, který byl ve své době nejmodernějším a největším v Praze.

Obecně by se dalo říct, že při výběru prostoru pro jakoukoliv party netradičnost prodává. Jen v Praze můžete svoji akci pořádat v nejvyšší budově v republice, v továrním objektu nebo třeba v hipsterské kavárně. Ani to ale není jasnou zárukou úspěchu. Prostor musí jít ruku v ruce s atmosférou večírku, s doprovodným programem, s cateringem, dekoracemi a řadou dalších drobností, které tvoří výsledný dojem.

Autorka je event manažerkou agentury Bison & Rose


Prostor musí jít ruku v ruce s atmosférou večírku, s doprovodným programem, s cateringem, dekoracemi a řadou dalších drobností, které dohromady mohou tvořit zázraky.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)