Jak obejít v reklamě na lentilky děti? Třeba nízkorozpočtovou soutěží na Fleru

Rok starou kampaň cílenou zejména na výtvarně založené maminky nepřipomínáme jen tak z nouze. Letos si za ni totiž Nestlé spolu s agenturou Dark Side připsaly na konto stříbro a bronz v soutěži Český direkt & Promo. Agentura v zadání kampaně Lentilky jsou krásné! využila specifického fenoménu „tvořilek“ a „bydlenek“ a prostřednictvím sociální sítě Facebook oslovila komunitu kolem virtuálního tržiště s autorskými výrobky Fler.cz. Pro tento web to mimochodem byla první komerční kampaň. Matky s dětmi byly vyzvány k tvorbě šperků a doplňků na motivy lentilek. Celkem vzniklo přes 370 šperků, bytových doplňků a hraček. Tvůrci soutěžili o 10 voucherů na nákup na Fler.cz v hodnotě 500 Kč a velký balík lentilek. Na Facebooku kampaň zasáhla 163 060 fanynek. Zde i na Fleru navíc i po skončení soutěže dále přibývají výrobky inspirované lentilkami.

O vítězce soutěže rozhodla pětičlenná porota z řad Nestlé, agentury i Fleru a přes 4 tisíce hlasujících.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba