Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jak obejít v reklamě na lentilky děti? Třeba nízkorozpočtovou soutěží na Fleru

Rok starou kampaň cílenou zejména na výtvarně založené maminky nepřipomínáme jen tak z nouze. Letos si za ni totiž Nestlé spolu s agenturou Dark Side připsaly na konto stříbro a bronz v soutěži Český direkt & Promo. Agentura v zadání kampaně Lentilky jsou krásné! využila specifického fenoménu „tvořilek“ a „bydlenek“ a prostřednictvím sociální sítě Facebook oslovila komunitu kolem virtuálního tržiště s autorskými výrobky Fler.cz. Pro tento web to mimochodem byla první komerční kampaň. Matky s dětmi byly vyzvány k tvorbě šperků a doplňků na motivy lentilek. Celkem vzniklo přes 370 šperků, bytových doplňků a hraček. Tvůrci soutěžili o 10 voucherů na nákup na Fler.cz v hodnotě 500 Kč a velký balík lentilek. Na Facebooku kampaň zasáhla 163 060 fanynek. Zde i na Fleru navíc i po skončení soutěže dále přibývají výrobky inspirované lentilkami.

O vítězce soutěže rozhodla pětičlenná porota z řad Nestlé, agentury i Fleru a přes 4 tisíce hlasujících.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)