Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Data pro lékaře, ne pro marketéry

SNAPSHOTS

Wearebles, nositelná elektronika, zaznamenává spoustu informací o svém nositeli. Do možnosti vlastnit tyto informace by mnohé instituce byly dozajista ochotny investovat nemalé peníze. Komu by ale lidé tato data poskytli?

Stejně jako v minulém roce nejmenší problém s poskytnutím těchto údajů mají lidé pro léčebné účely, a to především za účelem léčby jich samotných.

Reklama
MMcite

Dvěma třetinám by nevadilo poskytnout soukromé informace pro účely výzkumu nemocí a pro vědecké bádání. Ukazuje se, že lidé příliš nedůvěřují bankám a marketingovým společnostem, jelikož neochota poskytnutí osobních informací těmto institucím oproti roku 2014 vzrostla.

Většina lidí odmítá poskytovat informace o své poloze, a to bez ohledu na instituci. Data o své fyzické kondici a zdraví by poskytli pouze v případě lékařského a vědeckého bádání. Jejich sdílení s marketingovými společnostmi, pojišťovnami či ministerstvem zdravotnictví rezolutně odmítají.

Téměř polovina respondentů by svá osobní data neposkytla pro veřejné účely vůbec, a když už, tak za finanční odměnu, slevu na dani nebo bonusy od pojišťoven.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu