Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Rádio Zet vysílá třináct hodin denně místo šesti

Zpravodajské rádio Zet od září ve všední dny rozšířilo vysílání. Místo dosavadních šesti hodin programu začíná nově už v šest hodin ráno a končí v sedm večer, poté na český program navazuje anglické vysílání BBC World Service. Rádio z koncernu Lagarde`re ve svém rozšířeném programu zpřístupní obsah, který byl dosud po celý den dostupný pouze na informačním webu Zet.cz. Zaměřuje se na informace a zprávy s orientací na byznys a podnikání, vědu a techniku, společnost a kulturu, ve vysílání jsou slyšet také lifestylové magazíny AutoZet, U lékaře nebo Kulturní tipy. „Jsme rádi, že můžeme rozhlasový prime time využít pro domácí publikum,“ řekl Miroslav Škoda, ředitel rádia Zet. „Čtyřiadvacetihodinová on-line nabídka tohoto obsahu na webu Zet.cz samozřejmě zůstává k dispozici, v rádiu ale navíc posluchači najdou i dopravu, počasí a další informace. Rozšiřujeme tím náš servis,“ dodal Škoda. O víkendu začíná české vysílání v sedm hodin ráno a pokračuje do šesté hodiny večerní.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)