Vyhrajte se zajíčky Lindt

Výrobce čokolád Lindt & Sprüngli spustí před Velikonocemi spotřebitelskou soutěž s názvem Najděte velikonočního zajíčka Lindt. Kombinuje v ní využití soutěžních kódů na produktu s microsite, kde si uživatelé mohou ověřit svoji výhru. Kampaň realizuje agentura Symbio Digital. „Spojení in-store aktivace s on-linem je jednoznačně nejefektivnější cestou, jak můžeme naše zákazníky zapojit,“ uvedla Klára Tanzerová, marketingová ředitelka Lindt & Sprüngli. Tisíc výher v podobě plyšových zajíčků se losuje v sedmi soutěžních kolech až do poloviny dubna, kdy se rozhodne o výherci hlavní ceny v podobě zájezdu od CK Blue Style. Kampaň bude mít podporu i na facebookové stránce Lindt, kterou v rámci svého social departmentu pro klienta rovněž spravuje Symbio.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk