Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vyhrajte se zajíčky Lindt

Výrobce čokolád Lindt & Sprüngli spustí před Velikonocemi spotřebitelskou soutěž s názvem Najděte velikonočního zajíčka Lindt. Kombinuje v ní využití soutěžních kódů na produktu s microsite, kde si uživatelé mohou ověřit svoji výhru. Kampaň realizuje agentura Symbio Digital. „Spojení in-store aktivace s on-linem je jednoznačně nejefektivnější cestou, jak můžeme naše zákazníky zapojit,“ uvedla Klára Tanzerová, marketingová ředitelka Lindt & Sprüngli. Tisíc výher v podobě plyšových zajíčků se losuje v sedmi soutěžních kolech až do poloviny dubna, kdy se rozhodne o výherci hlavní ceny v podobě zájezdu od CK Blue Style. Kampaň bude mít podporu i na facebookové stránce Lindt, kterou v rámci svého social departmentu pro klienta rovněž spravuje Symbio.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)