Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Výdaje ve světě porostou

Mediapost

Globální reklamní výdaje by měly za letošní rok vykázat růst o 4,8 %. Vyplývá to z predikce společnosti Warc International Ad Forecast a analýzy dvanácti největších reklamních trhů. Důvodem má být stagnace výdajů v eurozóně, absence reklamně zajímavých událostí velkého významu, napětí na Ukrajině a zpomalení růstu investic v některých částech Asie. Pokud zahrneme vliv inflace, bude růst jen 2,4 %. Největší nárůsty investic má vykázat Indie (15,1 %) a Čína (10,5 %), následovaná Velkou Británií (6,9 %). Největší reklamní trh v Severní Americe by měl růst o 4,4 %.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)