Výdaje ve světě porostou

Mediapost

Globální reklamní výdaje by měly za letošní rok vykázat růst o 4,8 %. Vyplývá to z predikce společnosti Warc International Ad Forecast a analýzy dvanácti největších reklamních trhů. Důvodem má být stagnace výdajů v eurozóně, absence reklamně zajímavých událostí velkého významu, napětí na Ukrajině a zpomalení růstu investic v některých částech Asie. Pokud zahrneme vliv inflace, bude růst jen 2,4 %. Největší nárůsty investic má vykázat Indie (15,1 %) a Čína (10,5 %), následovaná Velkou Británií (6,9 %). Největší reklamní trh v Severní Americe by měl růst o 4,4 %.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)

MAM Exkluzivně v časopise

Oldřich Dostál
Jan Čillík
Oskar Hes a Petr Čech
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II