Sanep se podíval na billboardy

Se zákazem billboardů nesouhlasí zhruba tři pětiny Pražanů, vyplývá to z letošního průzkumu společnosti Sanep (n = 1598), který se zaměřil na to, jak Pražané vnímají venkovní reklamu a billboardové plochy v Praze. Jako součást komunikace a zdroj informací vnímají billboardy v Praze hlavně mladí lidé ve věku 18-30 let.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist