Ranní dávka

Snídat sušenky mi vždycky přišlo podivné. Ale připouštím, že preference chleba či housky je věcí návyku z dětství, v sušenkách jsou nějaké obilniny, tak proč ne. Včera po ránu jsem nicméně nevěřícně zíral na spot sušenek BeBe Dobré ráno s názvem „Ranní vítězství se sušenkami“. Spot mi přijde, jako že si jeho autor nedal ráno sušenku, ale pořádnou dávku Fridexu rovnou do žíly. Je totiž veršovaný: „Ustlal jsem, pánev myl, moderní jsem vždycky byl, jako správnej chlap jsem strom porazil, místo našel, plavat byl, Toma pěkně vyděsil, pořídil si hračku jen, viděl psa hrát na buben, a zvládli jsme i re-kla-mu.“ Ta metarovina v závěru! Přiznáme, že to je reklama! Originální! Pokud toto dílo vzniklo skutečně pod vlivem sušenek BeBe, měl by se tam urychleně vydat hlavní hygienik a obiloviny podrobit testu na námel.

null

Jakub Horák, producent

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia