Reklama
Megaboard

Ranní dávka

Snídat sušenky mi vždycky přišlo podivné. Ale připouštím, že preference chleba či housky je věcí návyku z dětství, v sušenkách jsou nějaké obilniny, tak proč ne. Včera po ránu jsem nicméně nevěřícně zíral na spot sušenek BeBe Dobré ráno s názvem „Ranní vítězství se sušenkami“. Spot mi přijde, jako že si jeho autor nedal ráno sušenku, ale pořádnou dávku Fridexu rovnou do žíly. Je totiž veršovaný: „Ustlal jsem, pánev myl, moderní jsem vždycky byl, jako správnej chlap jsem strom porazil, místo našel, plavat byl, Toma pěkně vyděsil, pořídil si hračku jen, viděl psa hrát na buben, a zvládli jsme i re-kla-mu.“ Ta metarovina v závěru! Přiznáme, že to je reklama! Originální! Pokud toto dílo vzniklo skutečně pod vlivem sušenek BeBe, měl by se tam urychleně vydat hlavní hygienik a obiloviny podrobit testu na námel.

null

Jakub Horák, producent

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále