Milka silným ženám

Mondelez Česká republika uspořádá v Praze na náměstí Republiky ve středu 18. února event na podporu nedávného uvedení čokolád Milka Tuc a Milka LU na český trh. Launch nových výrobků doplňuje projekt Ženy jinak. Jakože, cože?!, který představuje jemné ženy z Čech a Slovenska – ambasadorky projektu, které zasvětily život tvrdým profesím, typickým spíše pro muže. V rámci eventu si veřejnost může vyzkoušet, co obnáší práce svářečky, jeřábnice nebo třeba jak je těžká výstroj hokejové brankářky. V místě akce proběhnou ochutnávky nových čokolád a čokoládových nachos. Celou akci bude moderovat herečka a módní blogerka Nikol Moravcová. Mondelez pořádá akci ve spolupráci s agenturou PR.Konektor.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk