Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

L’Oréal to umí i bez retuše

Rodinná kosmetická společnost L’Oréal zvolila novou tváří své značky pro britský trh devětašedesátiletou herečku Helen Mirrenovou. Veškerá reklama s její tváří by se měla obejít bez retuší. „Nejsem dokonalá a nikdy jsem nebyla, ale vždycky jsem byla se svým vzhledem spokojená,“ říká herečka, která není zastánkyní kosmetických zásahů. L’Oréal reaguje novou protagonistkou pravděpodobně na nedávné kauzy s herečkami Diane KeatonovouRachel Weiszovou kvůli retuším. Tisková reklama s poslední jmenovanou byla dokonce v Británii kvůli přílišným digitálním úpravám tamní reklamní autoritou zakázaná.

null

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)