L’Oréal to umí i bez retuše

Rodinná kosmetická společnost L’Oréal zvolila novou tváří své značky pro britský trh devětašedesátiletou herečku Helen Mirrenovou. Veškerá reklama s její tváří by se měla obejít bez retuší. „Nejsem dokonalá a nikdy jsem nebyla, ale vždycky jsem byla se svým vzhledem spokojená,“ říká herečka, která není zastánkyní kosmetických zásahů. L’Oréal reaguje novou protagonistkou pravděpodobně na nedávné kauzy s herečkami Diane KeatonovouRachel Weiszovou kvůli retuším. Tisková reklama s poslední jmenovanou byla dokonce v Británii kvůli přílišným digitálním úpravám tamní reklamní autoritou zakázaná.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba