L’Oréal to umí i bez retuše

Rodinná kosmetická společnost L’Oréal zvolila novou tváří své značky pro britský trh devětašedesátiletou herečku Helen Mirrenovou. Veškerá reklama s její tváří by se měla obejít bez retuší. „Nejsem dokonalá a nikdy jsem nebyla, ale vždycky jsem byla se svým vzhledem spokojená,“ říká herečka, která není zastánkyní kosmetických zásahů. L’Oréal reaguje novou protagonistkou pravděpodobně na nedávné kauzy s herečkami Diane KeatonovouRachel Weiszovou kvůli retuším. Tisková reklama s poslední jmenovanou byla dokonce v Británii kvůli přílišným digitálním úpravám tamní reklamní autoritou zakázaná.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia