Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Coca-Cola s Hitlerem

Coca-Cola musela řešit problém: na jejím Twitteru se objevily citáty z díla Adolfa Hitlera Mein Kampf, přetvořené do „veselých obrázků“. Navíc se tam dostaly coby součást její oficiální kampaně. Důvodem je to, že Coca-Cola spustila během Super Bowlu kampaň Make it happy!, v níž vyzvala lidi, aby označovali negativní tweety hashtagem #MakeItHappy. Takto označené zprávy pak automat předělal do ASCII obrázku a vystavil na oficiálním twitterovém účtu Coca-Coly. Jeden z šéfů serveru Gawker.com Adam Pash si ale rozhodl z takto nastavené kampaně vystřelit a naprogramoval jiného robota, aby na speciálním účtu s názvem @MeinCoke pod pseudonymem A. H. zveřejňoval úryvky ze zmíněného Hitlerova spisu. Coca-Cola po odhalení těchto tweetů kampaň stáhla, ale ta už mezitím žila svým životem na sociálních sítích a zpravodajských serverech, které o problému široce informují.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)