Češi nakupují častěji než zbytek Evropy

Loňský rok signalizuje zvyšující se spotřebu tuzemských domácností v segmentu FMCG, a to o dvě procenta. To je hlavní shrnutí expertů z výzkumné agentury GfK, kteří provedli šetření na spotřebitelském panelu GfK v období leden-prosinec 2014. Průměrná česká rodina za loňský rok utratila za potraviny, nápoje a drogerii 68 tisíc korun. České rodiny tak nezapadají do celoevropského trendu snižování frekvence nákupů. Vloni vzrostla jak frekvence, tak i průměrná hodnota nákupu, jež se zvýšila na 216 korun. Domácnosti přitom kvůli čerstvým potravinám nakupovaly každý druhý den, což je v evropském kontextu unikátní.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard