Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češi nakupují častěji než zbytek Evropy

Loňský rok signalizuje zvyšující se spotřebu tuzemských domácností v segmentu FMCG, a to o dvě procenta. To je hlavní shrnutí expertů z výzkumné agentury GfK, kteří provedli šetření na spotřebitelském panelu GfK v období leden-prosinec 2014. Průměrná česká rodina za loňský rok utratila za potraviny, nápoje a drogerii 68 tisíc korun. České rodiny tak nezapadají do celoevropského trendu snižování frekvence nákupů. Vloni vzrostla jak frekvence, tak i průměrná hodnota nákupu, jež se zvýšila na 216 korun. Domácnosti přitom kvůli čerstvým potravinám nakupovaly každý druhý den, což je v evropském kontextu unikátní.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)