Marketing & Media
Lihovar Žufánek představuje novou podobu etiket ovocných destilátů a likérů. Připravila ji pražská designérka Andreea Bora.
Dýňový poplatník
Obal prodává. Původní (hlavně u slivovice) mi připadá modernější, čistší a více nadčasový. Nový na mě působí jako budgetový produkt v supermarketu. Ale je to čistě můj osobní pocit.
Martin Žufánek -> Dýňový poplatník
Úplně v pořádku. Proto ze zásady neděláme žádné průzkumy, žádné testovací ochutnávky plánovaných produktů, o všem si rozhodujeme sami a nikoho se neptáme na názor, jak to dělat. A kam jsme to dotáhli.
Kateřina Borovanská
Jako content žena konstatuji, že mně se líbí OBSAH!
Miroslav Hlavička
Jako celá žufánkofirma – udává trendy. Staré etikety se mi líbily, ale teď koukám na nové a zjišťuju, že potvora Martin zase dobře věděl, co dělá. Nečekal, až ty staré budou totálně out. To může vzbudit odpor tradicionalistů, ale oni si zvyknou.
Pavel Kotyza
Ta velká písmena jsou super, alespoň láhev rozpoznáme i v „ožufánkovaném“ stavu. Obal prodává poprvé, pak už je to customer experience!
Tomáš Brousil
Rozhodně prospěšný krok kupředu. Od šílené trnkybrnky estetiky konečně k sebevědomé etiketě. Bohužel na druhý pohled už je to jen taková typografická bezradnost.
Tomáš Třeštík
Líbí moc.