Reklama
Megaboard

Téma: Firma Žufánek uvedla na trh nové etikety svých destilátů. Někomu se líbí, někomu ne. Martin Žufánek je každopádně spokojen.



Marketing & Media
Lihovar Žufánek představuje novou podobu etiket ovocných destilátů a likérů. Připravila ji pražská designérka Andreea Bora.

Dýňový poplatník
Obal prodává. Původní (hlavně u slivovice) mi připadá modernější, čistší a více nadčasový. Nový na mě působí jako budgetový produkt v supermarketu. Ale je to čistě můj osobní pocit.

Martin Žufánek -> Dýňový poplatník
Úplně v pořádku. Proto ze zásady neděláme žádné průzkumy, žádné testovací ochutnávky plánovaných produktů, o všem si rozhodujeme sami a nikoho se neptáme na názor, jak to dělat. A kam jsme to dotáhli.

Kateřina Borovanská
Jako content žena konstatuji, že mně se líbí OBSAH!

Miroslav Hlavička
Jako celá žufánkofirma – udává trendy. Staré etikety se mi líbily, ale teď koukám na nové a zjišťuju, že potvora Martin zase dobře věděl, co dělá. Nečekal, až ty staré budou totálně out. To může vzbudit odpor tradicionalistů, ale oni si zvyknou.

Pavel Kotyza
Ta velká písmena jsou super, alespoň láhev rozpoznáme i v „ožufánkovaném“ stavu. Obal prodává poprvé, pak už je to customer experience!

Tomáš Brousil
Rozhodně prospěšný krok kupředu. Od šílené trnkybrnky estetiky konečně k sebevědomé etiketě. Bohužel na druhý pohled už je to jen taková typografická bezradnost.

Tomáš Třeštík
Líbí moc.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále