U letiště začíná lovecká sezona

Kampaň cílená na milovníky módy a prémiových značek v pražských kulisách. Tak by se dal shrnout komunikační koncept outletového centra Prague The Style Outlets (PTSO), který otevírá své brány 18. května. Hlavní investor, koncern Neinver, je druhým největším provozovatelem outletových center v Evropě.

„Česká verze komunikace užitá pro otevření Prague The Style Outlets vychází z celoevropské kampaně, jejímž ústředním motivem je ‚lov‘ módního oblečení či doplňků,“ uvádí Milena Mesanovic, site marketing & PR specialist ze společnosti Prague The Style Outlets.

Hlavní roli v kampani španělské agentury China, která je k vidění od dubna, hraje outdoorová reklama. Předpokládaný zásah je 4,6 milionů potenciálních zákazníků ve spádových a dojezdových oblastech do 90 minut.

Specialista na outlety

Neinver dlouhodobě spolupracuje s více než osmi sty značek, jako jsou Benetton, Bogner, Geox, Karl Lagerfeld nebo Palmers, které se objeví i v pražské pobočce. První český outletový obchod tu otevírá i síť Hamley’s. Gastronomickou sekci opanovaly pobočky Coffee Fellows, HMS/Autogrill či restaurace La Pasteria z řeckého restauračního řetězce. Interiéry nákupních pasáží byly inspirovány reálnými předlohami pražského historického centra.

Větší než v Lipsku

„Otevření centra bude milníkem v naší expanzivní strategii,“ tvrdí Sebastian Sommer, vrcholový manažer španělského Neinveru. Firma v aktuální první fázi otevírá prostor o rozloze 20 000 čtverečních metrů se 118 obchody. K dispozici je 2400 parkovacích míst a řada doplňkových služeb jako je bezplatné wi-fi připojení, mobilní nabíjecí stanice, dětské koutky, chill out zóny, restaurace, kavárny či terasa.

Ve fázi druhé zvýší celkový prostor na 30 000 čtverečních metrů se 180 obchodními jednotkami. PTSO se tak stane největším outletem v ČR.

Dvoufázové „openingy“ nejsou v případě takto velkých projektů nic výjimečného. Například v Lipsku, na strategické trase mezi Mnichovem a Berlínem otevřel Neinver druhou fázi výstavby teprve minulý měsíc. Přitom německý Halle Leipzig The Style Outlets, ležící u dálnice A9, je v provozu už od roku 2016. V první etapě nabízel zákazníkům 11 000 čtverečních metrů plochy a 50 obchodů.

Neinver je španělský koncern, působící na trhu víc než čtyřicet let. Jeho aktivity zahrnují vše od rozvoje nemovitostí až po jejich pronájem a maloobchodní rozvoj.

Outletové centrum v lokalitě nedaleko Letiště Václava Havla bylo dokončeno už v roce 2008. Jeho italský investor ale zkrachoval a objekt převzala španělská společnost.

Její celkové investice do přestavby a revitalizace už přesáhly 70 mili­onů eur, tedy dvě miliardy korun.

 

Outletové centrum v pražských Tuchoměřicích několikrát změnilo termín otevření.
Zdroj: PTSO

 

Celoevropskou kampaň španělské agentury China adaptovala pro český trh Mark BBDO.
Zdroj: PTSO

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia