Série fotek piva Staropramen, která je k vidění na hlavním nádraží v Praze, vznikla díky práci agentur Creative Embassy a LIP Production. Vycházejí z konceptu celé kampaně, kterou smíchovský pivovar představil loni (psali jsme v MAM 39/2017). Stojí za ní Ondřej Roček, Karel Špindler, Petr Topinka a jeho komunitní platforma Future Bakery. Kampaň zastřešuje slogan „Vždycky drží spolu“. Dílčí slogan, jako právě v tomto případě, zní „Někdy bolí, ale rozdá se“. Jak na vás vizuál působí? Bolí vás, nebo se kvůli němu rozdáte a za pivo rádi dáte své peníze? Dostali jste chuť na jedno dobře vychlazené?
Letos je to pivo z drsné čtvrti pro chlapáky, co dřou do úmoru, ale podělí se o poslední kůrku chleba. Ještě loni Staropramen bavil a „zval na jedno“. Čemu věřit, když vám to pořád mění?
Marek Sabo, kreativní ředitel, Grep design
Není to sice první exkurz do české pivní historie, ale to nevadí. Líbí se mi to moc, hlavně voiceover ve spotu.
Richard Kolbe, creative group head, Publicis Praha