Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kancelář agentury v Brně i v Praze přináší klientům mnoho výhod

Naše agentura funguje druhým rokem, od samého začátku ale působíme na dvou pobočkách: v Brně a v Praze. Ke vzniku dvou kanceláří nás vedly ryze praktické potřeby.

Portfolio našich klientů tvoří z devadesáti procent české a zahraniční společnosti, které mají hlavní sídlo a zázemí v Praze. O ně se stará primárně náš pražský tým. Mezi nimi jsou i firmy, pro které zajišťujeme služby na Slovensku. A zde se ukázala jako praktická výhoda možnost využít brněnský tým, který je například v případě konání tiskových konferencí a eventů flexibilnější a pro Bratislavu dostupnější. S možností využít mimopražský tým klient získává flexibilitu i úsporu nákladů za dopravu a čas strávený na přesunech agenturních pracovníků.

Mezi neméně důležitou výhodu, která se s dalším sídlem firmy pojí, je i znalost kvalitních dodavatelů v regionu. To je velmi cenné, pokud pro klienta připravujete nějaký event mimo centrálu společnosti.

Reklama
ČEZ

Jediné, co vidím jako praktickou výhodu spojenou se sídlem v Praze, je flexibilita a možnost okamžitě zareagovat na potřeby klienta, pokud jsou vázané vyloženě na Prahu.

Osobně si ale nemyslím, že existuje nějaký kvalitativní rozdíl mezi službami, které může poskytnout svým klientům PR agentura v Brně a Praze. V praxi stráví mimopražšké agentury oproti centrálním pouze více času dojížděním na schůzky s novináři a dodavateli dalších služeb, s nimiž spolupracují například v rámci takzvaných „třistašedesátkových“ kampaní.

Je ale potřeba říct, že co je jednoznačnou výhodou pro klienty, klade zároveň v praktické rovině vyšší nároky na běžný provoz agentury. Jsou to zejména náklady na provoz. Musíte mít také dobře nastavené interní procesy a komunikace v týmu je náročnější. Pro sdílení informací a práci se nám osvědčilo pracovat s programy jako jsou Asana, Basecamp, nebo Appear.

Ať už máte tedy PR, digitální nebo kreativní agenturu a dává vám smysl založit její pobočku někde v regionu, určitě neváhejte. Můžete tím získat výhodu jak pro váš tým, tak i pro vaše klienty.

Markéta Baráková, zakladatelka, Slash PR

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)