Kancelář agentury v Brně i v Praze přináší klientům mnoho výhod

Naše agentura funguje druhým rokem, od samého začátku ale působíme na dvou pobočkách: v Brně a v Praze. Ke vzniku dvou kanceláří nás vedly ryze praktické potřeby.

Portfolio našich klientů tvoří z devadesáti procent české a zahraniční společnosti, které mají hlavní sídlo a zázemí v Praze. O ně se stará primárně náš pražský tým. Mezi nimi jsou i firmy, pro které zajišťujeme služby na Slovensku. A zde se ukázala jako praktická výhoda možnost využít brněnský tým, který je například v případě konání tiskových konferencí a eventů flexibilnější a pro Bratislavu dostupnější. S možností využít mimopražský tým klient získává flexibilitu i úsporu nákladů za dopravu a čas strávený na přesunech agenturních pracovníků.

Mezi neméně důležitou výhodu, která se s dalším sídlem firmy pojí, je i znalost kvalitních dodavatelů v regionu. To je velmi cenné, pokud pro klienta připravujete nějaký event mimo centrálu společnosti.

Jediné, co vidím jako praktickou výhodu spojenou se sídlem v Praze, je flexibilita a možnost okamžitě zareagovat na potřeby klienta, pokud jsou vázané vyloženě na Prahu.

Osobně si ale nemyslím, že existuje nějaký kvalitativní rozdíl mezi službami, které může poskytnout svým klientům PR agentura v Brně a Praze. V praxi stráví mimopražšké agentury oproti centrálním pouze více času dojížděním na schůzky s novináři a dodavateli dalších služeb, s nimiž spolupracují například v rámci takzvaných „třistašedesátkových“ kampaní.

Je ale potřeba říct, že co je jednoznačnou výhodou pro klienty, klade zároveň v praktické rovině vyšší nároky na běžný provoz agentury. Jsou to zejména náklady na provoz. Musíte mít také dobře nastavené interní procesy a komunikace v týmu je náročnější. Pro sdílení informací a práci se nám osvědčilo pracovat s programy jako jsou Asana, Basecamp, nebo Appear.

Ať už máte tedy PR, digitální nebo kreativní agenturu a dává vám smysl založit její pobočku někde v regionu, určitě neváhejte. Můžete tím získat výhodu jak pro váš tým, tak i pro vaše klienty.

Markéta Baráková, zakladatelka, Slash PR

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Chatbot
Sluha
Odpovědnost

MAM Exkluzivně v časopise

Alex Dalman a Peter Gasston
Joah Santos
Digimedia 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia