Anticena Sexistické prasátečko, která „oceňuje“ nejsexističtější reklamy v Česku, bude letos vyhlášena naposledy. Důvod pro MAM za pořadatelskou organizaci Nesehnutí uvedla Petra Havlíková, koordinátorka programu Ženská práva jsou lidská práva: „Letos je to opravdu naposledy. Chceme se věnovat i dalším tématům souvisejícím s rovností mužů a žen. Desátý ročník je k ukončení vhodná příležitost. Obáváme se i toho, že by se tato anticena mohla vyčerpat a nesloužit svému účelu, kterým bylo přimět veřejnost diskutovat o sexistické reklamě. To se podle našeho názoru povedlo, takže je vhodný moment na to předat štafetu veřejnosti.“ Sexistické prasátečko je rozděleno na cenu veřejnosti a cenu odborné poroty. Loni se veřejnosti nejvíc nelíbil příspěvek Free Radia na Facebooku. Slogan „Cesta k úspěchu nemusí být složitá, pokud jí rozumíte“ v něm doprovází fotka souložícího páru na pracovním stole.