Reklama
Megaboard

9. Sexistické prasátečko bude letos naposledy

Anticena Sexistické prasátečko, která „oceňuje“ nejsexističtější reklamy v Česku, bude letos vyhlášena naposledy. Důvod pro MAM za pořadatelskou organizaci Nesehnutí uvedla Petra Havlíková, koordinátorka programu Ženská práva jsou lidská práva: „Letos je to opravdu naposledy. Chceme se věnovat i dalším tématům souvisejícím s rovností mužů a žen. Desátý ročník je k ukončení vhodná příležitost. Obáváme se i toho, že by se tato anticena mohla vyčerpat a nesloužit svému účelu, kterým bylo přimět veřejnost diskutovat o sexistické reklamě. To se podle našeho názoru povedlo, takže je vhodný moment na to předat štafetu veřejnosti.“ Sexistické prasátečko je rozděleno na cenu veřejnosti a cenu odborné poroty. Loni se veřejnosti nejvíc nelíbil příspěvek Free Radia na Facebooku. Slogan „Cesta k úspěchu nemusí být složitá, pokud jí rozumíte“ v něm doprovází fotka souložícího páru na pracovním stole.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále