Operátor O2 spustil kampaň na podporu nových tarifů O2 Data, která se objeví v on-linu, outdooru, tisku, na prodejnách a také v televizi a na videoserverech. „Kreativní koncept Doba datová odkazuje na rapidní nárůst spotřeby mobilních dat. Postava Chytré sítě ve spotu přináší více dat a s nimi i spoustu zábavného obsahu, který pro ně dříve nebyl dostupný,“ popisuje David Daneš, vedoucí marketingové komunikace O2. Jak je v posledních letech zvykem, kreativní koncept kampaně připravila interní reklamní agentura Oliver Agency. Spot režíroval Matěj Šámal, produkce se chopili v Armada Films. Součástí komunikace je i další kampaň určená pro mladé do 26 let, kterou opět připravila in-house agentura O2. „Hlavní postavou je Jonáš Čumrik (Johny Machette), se kterým dlouhodobě spolupracujeme. Ten se dostane do situací, ve kterých mladým lidem nejčastěji docházejí data,“ popisuje David Daneš. Kampaň se objeví především na sociálních sítích, v on-line výkonnostních kampaních a na televizních stanicích Prima Cool a Óčko. Kromě toho operátor využije i netradiční formáty, jako například bannery v prostředí hybridního televizního vysílání, reklamu na Spotify nebo chatbota. Jako jedna z prvních českých firem bude O2 inzerovat také na herní streamovací platformě Twitch.tv.