Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Kampaň Českých drah má nalákat mladé lidi do vlaků

Čtyři youtubeři se stali tvářemi projektu Českých drah, který má do vlaků přivést mladší zákazníky. Soutěž Vlak’n’roll má předat poselství, že jízda vlakem je „praktická, bezpečná, komfortní a trendy“. „Statisícové dosahy osobností, jako jsou MenT, Kovy, Anna Šulcová a Bára Votíková, a osobní pouto, které mají se svými fanoušky, jsou jednou z nejpřímějších a nejefektivnějších cest, jak pracovat s mladými,“ vysvětluje Zuzana Čechová, ředitelka produktové komunikace Českých drah. Při soutěži Vlak’n’roll pojedou youtubeři do osmi českých měst. Cesty absolvují se spoluhráčem, kterého si vyberou ve veřejné výzvě a následném castingu. Vítěze pak vyberou fanoušci, od národního dopravce dostane techniku na natáčení videí a roční vlakovou jízdenku. Výběr reakcí veřejnosti na tuto marketingovou aktivitu najdete v rubrice V sítích.

V nových propagačních videích Českých drah se objevují mimo jiné youtubeři MenT (vlevo) a Kovy.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)