Čtyři youtubeři se stali tvářemi projektu Českých drah, který má do vlaků přivést mladší zákazníky. Soutěž Vlak’n’roll má předat poselství, že jízda vlakem je „praktická, bezpečná, komfortní a trendy“. „Statisícové dosahy osobností, jako jsou MenT, Kovy, Anna Šulcová a Bára Votíková, a osobní pouto, které mají se svými fanoušky, jsou jednou z nejpřímějších a nejefektivnějších cest, jak pracovat s mladými,“ vysvětluje Zuzana Čechová, ředitelka produktové komunikace Českých drah. Při soutěži Vlak’n’roll pojedou youtubeři do osmi českých měst. Cesty absolvují se spoluhráčem, kterého si vyberou ve veřejné výzvě a následném castingu. Vítěze pak vyberou fanoušci, od národního dopravce dostane techniku na natáčení videí a roční vlakovou jízdenku. Výběr reakcí veřejnosti na tuto marketingovou aktivitu najdete v rubrice V sítích.
V nových propagačních videích Českých drah se objevují mimo jiné youtubeři MenT (vlevo) a Kovy.