5. Radiožurnál předstihl v poslechovosti Evropu 2

Českému rozhlasu přibývají posluchači. Vyplývá to z dat výzkumu Radioprojekt. Největším skokanem je stanice Radiožurnál, které ve čtvrtém kvartálu loňského roku a letošním prvním kvartálu stoupla denní poslechovost na 908 tisíc posluchačů a týdenní na 1,6 milionu lidí. Stala se tak poprvé od roku 2006 dvojkou trhu za nejposlouchanějším Impulsem, který zapíná přes milion lidí denně. Třetí příčku obsadila Evropa 2 (886 tisíc posluchačů), čtvrtou Frekvence 1 (795 tisíc) a pátou ČRo Dvojka (301 tisíc). Růst poslechovosti se projevil i u ČRo Plus (76 tisíc) a ČRo Vltava (50 tisíc). Mezi nadregionálními stanicemi se nejvíc poslouchá Rádio Blaník, Hitrádia, Kiss a Radio Beat. Z čistě regionálních stanic se daří nejvíc zájemců přilákat rádiím Helax a Haná, respektive veřejnoprávnímu Českému rozhlasu Plzeň.

Radiožurnál meziročně poslouchá o sto tisíc lidí víc.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia