Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. Radiožurnál předstihl v poslechovosti Evropu 2

Českému rozhlasu přibývají posluchači. Vyplývá to z dat výzkumu Radioprojekt. Největším skokanem je stanice Radiožurnál, které ve čtvrtém kvartálu loňského roku a letošním prvním kvartálu stoupla denní poslechovost na 908 tisíc posluchačů a týdenní na 1,6 milionu lidí. Stala se tak poprvé od roku 2006 dvojkou trhu za nejposlouchanějším Impulsem, který zapíná přes milion lidí denně. Třetí příčku obsadila Evropa 2 (886 tisíc posluchačů), čtvrtou Frekvence 1 (795 tisíc) a pátou ČRo Dvojka (301 tisíc). Růst poslechovosti se projevil i u ČRo Plus (76 tisíc) a ČRo Vltava (50 tisíc). Mezi nadregionálními stanicemi se nejvíc poslouchá Rádio Blaník, Hitrádia, Kiss a Radio Beat. Z čistě regionálních stanic se daří nejvíc zájemců přilákat rádiím Helax a Haná, respektive veřejnoprávnímu Českému rozhlasu Plzeň.

Radiožurnál meziročně poslouchá o sto tisíc lidí víc.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)