Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Shortlistu soutěže PIAF dominují Češi a Slováci

České a slovenské agentury mají nejvíc prací ve finále mezinárodní soutěže reklamní kreativity PIAF. Z 61 příspěvků z 15 zemí, které postoupily do finále soutěže, jich české agentury mají 16, zatímco slovenské 15. Čtyři nominace patří Bistro Agency (všechny za kampaň Češi, děkujem! pro nadaci Člověk v tísni). Po třech shortlistech získaly Havas Prague a spojení agentur Mustard a Cream. Havas za kampaň pro Amnesty International a Mustard s Cream za projekt pro svahové sekačky Spider. Dvě nominace mají Kaspen/Jung von Matt a McCann Prague a po jedné Brainz VR a WMC Grey. „Od loňska se situace zlepšila a česká kreativní reprezentace má historicky poprvé nejvyšší počet shortlistů,“ říká ředitel PIAF Marek Hlavica.

Agentury Mustard a Cream jsou na shortlistu festivalu PIAF za „Mownu Lisu“ vysekanou do trávy pomocí sekaček Spider.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)