Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Shortlistu Fénixe vévodí Boomerang Communication

Pátý ročník soutěže obsahového marketingu Fénix zveřejnil užší nominace. Celkem devětkrát se na shortlist dostala agentura Boomerang Communication, čtyřikrát se objevuje Konektor Social, třikrát Symbio Digital. Poroty zaujaly také projekty velkoobchodu Makro nebo on-line realizace agentury Brainz. Porotci hodnotili práce přihlášené do téměř dvou desítek kategorií. Premiéru bude mít letos ocenění pro nejlepšího editora, na které byl navržen Štefan Švec. Vítězové budou vyhlášeni 24. května 2018 během slavnostního večera v Pražské křižovatce, odsvěceném kostele sv. Anny. Odnesou si trofeje v podobě skleněného kubistického vejce, které je symbolem zrodu nových myšlenek, vizí a nápadů. Vytvořila je Dominika Petrtýlová.

Kampaň #DobroOdKosti přesvědčuje lidi, ať se zapojí do registru dárců kostní dřeně. Agentura Konektor Social za ni může získat cenu Fénix.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)