4. Shortlistu Fénixe vévodí Boomerang Communication

Pátý ročník soutěže obsahového marketingu Fénix zveřejnil užší nominace. Celkem devětkrát se na shortlist dostala agentura Boomerang Communication, čtyřikrát se objevuje Konektor Social, třikrát Symbio Digital. Poroty zaujaly také projekty velkoobchodu Makro nebo on-line realizace agentury Brainz. Porotci hodnotili práce přihlášené do téměř dvou desítek kategorií. Premiéru bude mít letos ocenění pro nejlepšího editora, na které byl navržen Štefan Švec. Vítězové budou vyhlášeni 24. května 2018 během slavnostního večera v Pražské křižovatce, odsvěceném kostele sv. Anny. Odnesou si trofeje v podobě skleněného kubistického vejce, které je symbolem zrodu nových myšlenek, vizí a nápadů. Vytvořila je Dominika Petrtýlová.

Kampaň #DobroOdKosti přesvědčuje lidi, ať se zapojí do registru dárců kostní dřeně. Agentura Konektor Social za ni může získat cenu Fénix.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk