3. Kofola přichází s robotem od Triad Advertising

Kofola přichází s novou zamilovanou kampaní. Vytvořila ji agentura Triad Advertising ve spolupráci s produkcí Nomad a mediální agenturou Médea. KAREL, tedy Kybernetický Automatizovaný Robot Elektronické Lásky, se bude učit od každého, kdo mu napíše skrze Facebook Messenger. Dostatek „učitelů“ mu pak má zajistit výzva „Nauč Karla lásce“ na www.napiskarlovi.cz. Ta odstartovala minutovým televizním spotem na 1. máje a bude pokračovat celý měsíc na Facebooku, Instagramu a YouTube kanálu Kofoly. Nebudou chybět ani nové etikety, POS materiály a klasické displejové formáty. „Láska je pro nás dlouhodobé téma. Naše příběhy jsou notoricky známé. Letos jsme ale hledali hrdinu, který nás v tomhle posune ještě o kousek dál. A kdo lepší by to mohl být než robot, který o lásce neví vůbec nic?“ říká Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka kolových nápojů Kofoly.

Kampaní s robotem chce Kofola v Česku i na Slovensku propagovat tři nové příchutě, které nabízí ve čtvrtlitrových plechovkách a půllitrových PET lahvích. Konkrétně půjde o ananas, grep a ostružinu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia