Kofola přichází s novou zamilovanou kampaní. Vytvořila ji agentura Triad Advertising ve spolupráci s produkcí Nomad a mediální agenturou Médea. KAREL, tedy Kybernetický Automatizovaný Robot Elektronické Lásky, se bude učit od každého, kdo mu napíše skrze Facebook Messenger. Dostatek „učitelů“ mu pak má zajistit výzva „Nauč Karla lásce“ na www.napiskarlovi.cz. Ta odstartovala minutovým televizním spotem na 1. máje a bude pokračovat celý měsíc na Facebooku, Instagramu a YouTube kanálu Kofoly. Nebudou chybět ani nové etikety, POS materiály a klasické displejové formáty. „Láska je pro nás dlouhodobé téma. Naše příběhy jsou notoricky známé. Letos jsme ale hledali hrdinu, který nás v tomhle posune ještě o kousek dál. A kdo lepší by to mohl být než robot, který o lásce neví vůbec nic?“ říká Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka kolových nápojů Kofoly.
Kampaní s robotem chce Kofola v Česku i na Slovensku propagovat tři nové příchutě, které nabízí ve čtvrtlitrových plechovkách a půllitrových PET lahvích. Konkrétně půjde o ananas, grep a ostružinu.