Reklama
Megaboard

Češi myslí na sebe, ale také na své okolí

Česká populace se chová úsporně, a to nejen ve vztahu ke svým peněženkám, ale také k životnímu prostředí. Ukazuje to výzkum, který pro společnost E.ON realizovala agentura Ipsos v srpnu 2017. 84 % domácností podle výzkumu šetří energiemi, přičemž o něco více jsou v tomto ohledu zodpovědní lidé nad 45 let.

Konkrétní podoby úspor energií se nejčastěji projevují snahou šetřit teplou vodou (58 %), preferováním sprchy před koupelí (54 %) či pouze částečným vytápěním prostor domácnosti v zimním období (42 %). Více než třetina lidí uvádí, že jsou ochotni kvůli úsporám energií částečně změnit svůj životní styl a zažité návyky, tři z deseti Čechů pak sledují platnost nízkého a vysokého tarifu.

„Důležitou roli v poskytování rad ohledně úspor energií by měl domácnostem přinášet mimo jiné i jejich dodavatel energií. V E.ON se na toto téma soustřeďujeme pomocí služby E.ON Rádce, která poskytuje nejen našim zákazníkům konzultace a rady právě v oblasti energetických úspor, ale také ohledně alternativní dopravy či projektů tzv. chytré domácnosti,“ uvádí Pavel Pfauser, marketingový manažer ze společnosti E.ON.

Zájem domácností o úspory energií dokazuje i fakt, že tři čtvrtiny populace by uvítaly praktické tipy a rady, jak snížit náklady na energie, nejčastěji pak v podobě krátkých článků s porovnáním produktů či konkrétními návody.

V případě dotazů prosím pište na adresu: [email protected].

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále