Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Když do hor, tak do českých

Také dnes se budeme zabývat chováním Čechů v zimě. Tentokrát jsme se zaměřili na destinace, do kterých jezdí Češi za zimními sporty.

Z 282 respondentů, kteří uvedli, že v zimě sportují, jich 49 procent míří výhradně na české hory a čtyři procenta naopak jen na zahraniční hory. Na žádné hory nejezdí, ale jiné zimní sporty provozuje 16 procent lidí. Pokud se podíváme na návštěvníky hor z hlediska věku a pohlaví, zjistíme, že na hory jezdí častěji muži než ženy a lidé ve věku 18-24 let než ti z ostatních věkových skupin.

Je zajímavé, že výhradně do českých hor jezdí polovina populace a že tento podíl je stejný i u jednotlivých věkových skupin vyjma jedné: u lidí ve věku 35-44 let. V tomto věku preferuje domácí hory menší procento lidí.

Reklama
ČEZ

Přibližně třetina lidí uvedla, že jezdí za zimními sporty na domácí i zahraniční hory. Čím byli lidé mladší, tím častěji označili tuto možnost.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 15-64 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)