Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vaše věci: nové platformy pro obsahový marketing

O internetu věcí se mluví především v technologických kruzích. Podle analytiků z Gartneru bude do tří let připojeno k síti až 26 miliard běžných věcí; čtyři na jednoho člověka. Tématu bychom si ale měli všímat i my, tvůrci obsahu. Přicházejí nové příležitosti, jak nabídnout vhodný obsah ve správný čas. Toto je moje vize, jak by mohl svět „obsahu věcí“ fungovat.

Auto

Jedu domů z práce a můj chytrý Mercedes pouští podcast nebo kapitolu ze své firemní audioknihy Slavní závodníci. Tak dlouhé, jak mi cesta vzhledem k aktuální dopravě potrvá. Nedorazím do cíle v nejnapínavějším okamžiku a nezůstanu sedět v autě ještě pět minut. Nebo si zvolím režim „zajímavosti během cesty“ a auto mě šipkou na čelním skle upozorní, kde je po cestě nějaká perlička, a rovnou mi k ní pustí příběh.

Lednice

Doma zamířím přímo do kuchyně. Lednice mi doporučí na základě dat z inteligentních náramků a od rodinného lékaře, co bychom si dnes měli dát k večeři. Mám v ní nahrané recepty od Ambiente. Samozřejmě půjdou připravit ze surovin, které už doma máme. Co chybělo, lednice odpoledne objednala z e-shopu.

Reklama
ČEZ

Trouba

Večeře je v troubě. Ta mi v mezičase doporučí, jaké víno se k mým řeckým bramborám nejvíc hodí a kde přesně se nachází v naší vinotéce. Viněta vybraného Barola mi přehraje video z místa sběru. Trouba, ke které se vracím, mi ukáže, za jak dlouho bude pokrm hotový, a zatím nabídne nějakou hru od Mory.

Stůl

Večeře je na stole, chytrém. Každému naservíruje k talíři zábavu na míru. Mně článek, který jsem rozečetl ještě v práci, a synovi aktuální feed ze sociálního profilu Nike.

Postel

Na usnutí mi reproduktor v polštáři pustí relaxační hudbu. Mám rád rozhlasovou stanici Alpine Pro s cestovatelskými příběhy. Polštář pozná, kdy usnu, a podle toho mě ráno probudí přesně v té správné fázi. Během noci nás postele zvážily a změřily a mně už po probuzení svítí v kalendáři rande s osobním trenérem.

Zrcadlo

Chytré zrcadlo mi ráno v koupelně prozradí, jaké bude počasí, a naservíruje tři tipy, jak si užít podzim. Připojí také případné breaking news. Už nikdy tak nevyjdu z domu, aniž bych věděl, že prší nebo nastala apokalypsa. A navíc špatně oblečen…

Autor je společníkem firmy Boomerang Communication.

Podle firemního obsahu se mohou řídit i kuchyňské spotřebiče ve vaší chytré domácnosti.
Foto: Shutterstock

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)