Rakouská lyžařská oblast Tyrolsko o sobě dává vědět v Praze a Brně. V našich největších městech můžeme vidět velkoformátové polepy tramvají. Grafika je zpracována tyrolskou centrálou cestovního ruchu TirolWerbung, lokalizaci textů a nákup médií zajistila agentura Odysseus.cz. Imageová kampaň běží po celé Evropě, ale jen pro Česko byl vytvořen koncept vitrín a soutěže o lyžařský pobyt v Alpách. V ní měli lidé najít netradiční CLV plochy se srdíčky, udělat si u nich fotku a označit ji hashtagem #lovetirol. Oceňujete dřevěné srdíčko? Nebo vám vizuál připomíná něco jiného?
Showcase v centru Prahy určitě zaujme, ale nejsem si jistá, kolik lidí si přečte a pochopí pravidla soutěže. Navíc vizuál dřevěného srdíčka mi evokuje spíše Krakonošovu kadibudku než Tyrolsko.
Anna Schlindenbuch, marketingová specialistka, Albi
Spíš než hory mi zpracování připomíná reklamu na neziskovku. Malé písmo bych nečetla a nepochopím ani hlavní poselství. V záplavě ostatní reklamy by mi tato zcela zapadla do kulisy města.
Petra Šebo, marketingová manažerka, Xerox