Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Poslední týden před volbami do holdingu

Blázinec před sněmovními volbami vrcholí. V kampaň se proměnilo úplně všechno, minimálně v představách Andreje Babiše. Politický marketing na nás útočí ze všech kanálů, na které si vzpomenete. Obsah odpovídá distribuci: většinou těmi kanály tečou splašky, a navíc mentálně ani řemeslně nedokážou vykročit z 90. let. Ve vyhrazených časech v České televizi a Českém rozhlase můžeme vidět a slyšet roztodivné kreace. Některá hnutí objevila přechodové efekty v PowerPointu a možnost exportovat prezentaci do videoformátu. Petr Cibulka překonal rekord v délce nečitelného textu na obrazovce. Další obrazové montáže jsou přehlídkou doslovných motivů, aby je pochopil i ten nejtupější volič radikálních stran. A už zmíněný Andrej Babiš nasadil smajlíky, takže z jeho klipů se stal spin-off animovaného propadáku Emoji ve filmu. Letošní volby do holdingu – pardon, do sněmovny – se ze souboje ideálů proměnily v souboj hoaxů a lajků přenesených do reálného světa. Až budou v sobotu virtuální sloupečky Marcely Augustové na obrazovce dělat své tiché „vžuuum“ a hlásit výsledky, poznáme, jestli se zopakuje vtip z amerických voleb. Jejich vítězem byla sonda Voyager, protože se vzdaluje od Země rychlostí 17 km za sekundu. My tu zatím zůstáváme přízemní…

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)