Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Názory na internetu nás zajímají

Tento týden se podíváme na českou on-line populaci z hlediska jejího chování na internetu. Zajímalo nás, zda si tito lidé čtou na webu názory a stanoviska ostatních, zda se jimi nechají ovlivnit a zda i oni sami píší nějaké komentáře na internet. Sedm lidí z deseti uvedlo, že si rádi na webu čtou názory a stanoviska ostatních. Čtení názorů je o trochu populárnější mezi ženami než u mužů a mezi nejmladšími lidmi ve věku 18-24 let než ve starších věkových skupinách. Každý druhý člověk uvedl, že zprávy z internetu porovnává se zprávami z ostatních médií. Jsou to více muži než ženy a častěji lidé ve věku 45-60 let než mladší. S výrokem „názory lidí na webu mi pomáhají při rozhodování o většině nákupů“ souhlasí přibližně polovina oslovených. Častěji se s tímto výrokem ztotožnili lidé do 35 let než starší. Celkem 38 procent respondentů uvedlo, že se nechají často ovlivnit internetovými komentáři/recenzemi. Na recenze více slyší každý druhý člověk ve věku do 35 let a každý třetí člověk ve věku 35 let nebo starší. Pohlaví v tomto případě nehrálo roli. Téměř pětina lidí uvádí, že často píšou komentáře/recenze na internet.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)