Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jak v Marwicku pracujeme s tématy? Do zajímavého čtení přetavíme i velkou studii

Marwick je v současnosti nejoceňovanějším B2B magazínem na českém trhu. Vstupuje do třetího ročníku vydávání. Časopis přirozeně propojujeme s dalším firemním obsahem: zastávám názor, že content by se měl vytvářet okolo témat, a ne odděleně pro jednotlivé kanály. Marwick byl proto od začátku propojen s veškerým obsahem, který v KPMG vzniká. Vždy jsme si nejprve ujasnili, čemu se věnovat, a pak téma rozvíjeli.

V létě přišlo české KPMG s projektem o metodě šesti pilířů, která měří, jak jsou na tom značky z pohledu zákaznické zkušenosti. Vznikla rozsáhlá studie Fair Play (www.nejlepsi.cx), jež shrnuje výsledky a přináší data. V Marwicku se toto téma mělo objevit také. Jak jsme ho v Boomerangu zpracovali, abychom se neopakovali, ale přirozeně navázali vhodnou formou pro magazín?

Pro úvodní text jsme si vybrali jeden detail: přístup Čechů ke slevám. Redaktorka se podívala do minulosti a vyzpovídala odborníky. Následoval rozhovor s profesorem z norimberské univerzity, který se chováním zákazníků zabývá na akademické úrovni. Sérii článků ke studii jsme završili webovým rozhovorem s ředitelem centra Nunwood, jež stojí za výzkumnou metodou.

Reklama
O2 universum

Na webu nechybí stažení magazínu, v tištěné verzi odkazujeme na celou studii. Vše fanouškům ukazujeme na sociálních sítích. Závěry výzkumu se pravidelně objevují v médiích díky aktivnímu PR. Značky v top 100 dostaly studii spolu s diplomem kurýrem. KPMG využila také možnost příbalu ekonomického magazínu a pracuje i s e-mailingem. Tím je zásah cílové skupiny kompletní a zároveň se nestane, že by se jeden člověk setkával neustále se stejným obsahem.

Autorka pracuje v Boomerang Communication.

Pro case study ve vydání o slevách jsme zvolili i vzhledem k cílové skupině magazínu okrajovou značku, která ale vyniká v jedné ze sledovaných kategorií.
Foto: Marwick

Reklama
Abovalve
Reklama
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

Daruj silu Slavie_nový web-otvírák (12)
Otvirak-na-web-Vasek-3
McDonald’s sýrovka

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)