Marwick je v současnosti nejoceňovanějším B2B magazínem na českém trhu. Vstupuje do třetího ročníku vydávání. Časopis přirozeně propojujeme s dalším firemním obsahem: zastávám názor, že content by se měl vytvářet okolo témat, a ne odděleně pro jednotlivé kanály. Marwick byl proto od začátku propojen s veškerým obsahem, který v KPMG vzniká. Vždy jsme si nejprve ujasnili, čemu se věnovat, a pak téma rozvíjeli.
V létě přišlo české KPMG s projektem o metodě šesti pilířů, která měří, jak jsou na tom značky z pohledu zákaznické zkušenosti. Vznikla rozsáhlá studie Fair Play (www.nejlepsi.cx), jež shrnuje výsledky a přináší data. V Marwicku se toto téma mělo objevit také. Jak jsme ho v Boomerangu zpracovali, abychom se neopakovali, ale přirozeně navázali vhodnou formou pro magazín?
Pro úvodní text jsme si vybrali jeden detail: přístup Čechů ke slevám. Redaktorka se podívala do minulosti a vyzpovídala odborníky. Následoval rozhovor s profesorem z norimberské univerzity, který se chováním zákazníků zabývá na akademické úrovni. Sérii článků ke studii jsme završili webovým rozhovorem s ředitelem centra Nunwood, jež stojí za výzkumnou metodou.
Na webu nechybí stažení magazínu, v tištěné verzi odkazujeme na celou studii. Vše fanouškům ukazujeme na sociálních sítích. Závěry výzkumu se pravidelně objevují v médiích díky aktivnímu PR. Značky v top 100 dostaly studii spolu s diplomem kurýrem. KPMG využila také možnost příbalu ekonomického magazínu a pracuje i s e-mailingem. Tím je zásah cílové skupiny kompletní a zároveň se nestane, že by se jeden člověk setkával neustále se stejným obsahem.
Autorka pracuje v Boomerang Communication.
Pro case study ve vydání o slevách jsme zvolili i vzhledem k cílové skupině magazínu okrajovou značku, která ale vyniká v jedné ze sledovaných kategorií.
Foto: Marwick