5. Zamilovaný jezevčík propaguje potahy

Prodejce doplňků do domácnosti decoDoma navázal spolupráci s českou pobočkou agentury Zaraguza. Prvním výsledkem partnerství je televizní a internetová kampaň, která má omladit značku a představit ji novým zákazníkům. Ve spotu od režiséra Tomáše Řehořka se jezevčík zamiluje do sedačky, ale jejich lásce brání páníček, kterému vadí, že všude zůstávají chlupy. „Milujeme, když se o praktických věcech, jako jsou potahy, vyprávějí velké příběhy. Klient nám to umožnil a my věříme, že je to jen první ze série velkých příběhů z českých domácností,“ řekl k tomu kreativní ředitel české Zaraguzy Peter Michalka. Produkce reklamy o „zakázané lásce“ se ujala Armada Films, mediální nákup obstarali v agenturách Mediatrix a Performics.

Jak dopadne velká láska mezi psem a jeho oblíbenou sedačkou?

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia