Reklama
Megaboard

5. Zamilovaný jezevčík propaguje potahy

Prodejce doplňků do domácnosti decoDoma navázal spolupráci s českou pobočkou agentury Zaraguza. Prvním výsledkem partnerství je televizní a internetová kampaň, která má omladit značku a představit ji novým zákazníkům. Ve spotu od režiséra Tomáše Řehořka se jezevčík zamiluje do sedačky, ale jejich lásce brání páníček, kterému vadí, že všude zůstávají chlupy. „Milujeme, když se o praktických věcech, jako jsou potahy, vyprávějí velké příběhy. Klient nám to umožnil a my věříme, že je to jen první ze série velkých příběhů z českých domácností,“ řekl k tomu kreativní ředitel české Zaraguzy Peter Michalka. Produkce reklamy o „zakázané lásce“ se ujala Armada Films, mediální nákup obstarali v agenturách Mediatrix a Performics.

Jak dopadne velká láska mezi psem a jeho oblíbenou sedačkou?

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále