Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Kariérní web Škody Auto získal první cenu

Cenu za nejlepší webové stránky si z berlínské soutěže Digital Communication Awards 2017 odvezla agentura Bistro. Ocenění získala za práci pro společnost Škoda Auto. Připravila pro ni on-line HR platformu www.skoda-kariera.cz. Ta zkracuje a vylepšuje cestu uchazečům o pracovní pozice. Mezinárodní porota ocenila jak vizuální podobu webu, tak i jeho funkčnost. Zejména pak na míru vytvořený systém pro správu obsahu, který umožňuje i detailní zachycení času stráveného na stránce. „Nový web Škody Auto prezentuje tuto společnost jako moderního zaměstnavatele z lidského pohledu,“ hodnotí Digital Communication Awards oceněnou platformu.

Náborové webovky Škody Auto sází na dojem moderního zaměstnavatele.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)