Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Facebook kvůli politice reviduje inzertní formáty

Facebook ve snaze regulovat politickou reklamu a znemožnit vměšování do voleb zahájil revizi svých inzertních platforem. Podle ČTK chce nejpopulárnější sociální síť dokončit tento proces před listopadem 2018, kdy se v USA budou konat kongresové volby. Šéf Facebooku Mark Zuckerberg už v září oznámil, že společnost bude s politickou reklamou zacházet podle jiných pravidel, než která platí pro ostatní inzerci. Velké internetové firmy se ocitly pod tlakem amerických úřadů, které obviňují Rusko z pokusů ovlivnit přes internet volby v USA. Moskva takové snahy popírá. Kongresu, který údajné ruské vměšování vyšetřuje, už Facebook předal tři tisíce problematických inzerátů, které si na síti objednali Rusové před loňskými volbami amerického prezidenta.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)