Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Holiči lákali pasažéry na letišti do prodejen s elektronikou. Nabízeli jim strojky od Philipsu

Mezinárodní prodejce drobné elektroniky Capi, který provozuje své obchody na velkých letištích v pěti zemích, se rozhodl přilákat více zákazníků. Sortiment jeho prodejen tvoří praktické zboží, které přijde vhod při cestování. Jde například o nabíječky, sluchátka nebo holicí strojky.

V březnu letošního roku se obchod dohodl se společností Philips a uspořádal kampaň na podporu prodeje zastřihovačů vousů a holicích strojků. Do prodejny na amsterdamském letišti Schiphol umístil holičské křeslo, najal experta z prominentního holičství a zval kolemjdoucí muže, ať se nechají zdarma upravit před pokračováním ve své cestě.

Oslovení cestujících v době, kdy potřebovali upravit vousy, skutečně vedlo ke zvýšeným prodejům propagovaného zastřihovače Philips OneBlade Pro. „Chtěli jsme dopřát zajímavý zážitek pasažérům, kteří se potřebovali zabavit a inspirovat při delším čekání na letišti,“ vysvětlil ředitel řetězce Peter Wiggers. „Nostalgické holičství s holičem, promotérkou od Philipsu a akční nabídkou v prodejně utvořily dohromady hodnotnou nabídku. Ukázali jsme, že dokážeme prodej zacílit ‚na chlup‘ přesně,“ dodal.

Reklama
ČEZ

Philips si pochvaloval, že si zákazníci z prodejny odnášeli příznivý zážitek spojený s výrobkem. Řada z nich si ho na místě rovnou koupila. Zvýšil se také počet cestujících, kteří se do obchodu přišli podívat, protože je přilákala neobvyklá služba.

Celý koncept fungoval tak dobře, že ho Capi a Philips v srpnu zopakovali na dalším letišti, tentokrát v dánské Kodani. Porota britských retailových cen udělovaných magazínem Frontier už koncept vybrala na letošní shortlist.

Řetězec Capi takto nezpestřuje prostředí svých obchodů poprvé. Už dříve mohli zákazníci relaxovat se sluchátky od značky Beats. Na amsterdamském letišti si v prodejnách mohou také dobíjet mobilní telefony, které do nabíječky k úžasu kolemjdoucích zasune robotická ruka.

Dočasné holičství však v propojení značky a přetrvávajícího zážitku vede. Dá se očekávat, že se zopakuje i na dalších letištích.

První pop-up holičství bylo na amsterdamském letišti Schiphol. Zatímco se o zákazníka staral lazebník, asistentka vysvětlovala výhody nového strojku.
Foto: Capi

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)